Turkiet 2013

Hej!

Har suttit nu och tittat igenom lite bilder från i somras och tänkte passa på att berätta lite om min och min pojkväns första solsemester resa tillsammans. YEEY! Nu blir ni säkert nyfikna ;) Haha, näe ledsen om jag gör er besvikna men det blir ingen kärleksroman denna gång, hahah.

Som ni vet så skrev jag för ganska länge sedan att jag och min kära funderade ganska länge på vart vi skulle åka på semester. Det vägde mellan Egypten och Turkiet, men tillslut blev det Turkiet iaf. 
Vi åkte till Alanya och det blev ett 5 stjärnigt All inclusive hotell.

Vi hade det så myysigt och jag själv tycker att det blev en perfekt första resa tillsammans med min älskling. Det enda jag inte tyckte så mycket om var att vi bodde så långt ifrån stranden, så nästa gång blir det definitivt ett hotell på plajjan. Och så tyckte jag inte om själva staden Alanya, det sålde ju precis likadana saker överallt... Ingen variation liksom. Är den någon av er som har varit i Alanya som förstår vad jag menar?

 
/Stora polen 

 
Stora polen på natten


Hotellet framsidan

 
/ Bruna jag, haha

 
 
 
 
 
Utsikt från hotellet

 
 


 

Kommentera här: