Tillbaka till verkligheten

Hej alla.

Idag har det varit en sån dag då jag bara har mått piss. Har ingen aning om varför med det började sedan jag vaknade upp, KA-BOM världens ångest bara sådär. Hade ingen lust att göra någonting, orkade knappt gå till affären, men fick tvinga mig. När jag var yngre hade jag ständig ångest hela tiden, fick prata med psykologer, käka mediciner och allt möjligt. Men sedan jag flyttade till Holland försvann ångesten, eller ja, den tittar fram ibland och idag var det nog den dagen det var dags igen.

Kanske det är höstens fel, skolan eller någonting annat, vet verkligen inte. Men jag hoppas att det går över fort och att det inte håller i sig eller att de utvecklas och blir panik attacker. Nej nej nej, nu ska vi försöka tänkta positivt, allt kommer att blir bra! Imorgon när jag vaknar kommer allt att bli bra igen!

Så nu sitter jag här och försöker plugga matte, haha. Det går rätt okej, får liksom pusha mig själv lite extra. 

Hoppas att ni alla iaf mår bra idag!


 
 
1 Mathilde:

skriven

Hej, vi gjorde ett bloglovin byte för ett tag seda. Jag följer fortfarande dig och hoppas att du gör detsamma. Om du inte hunnit se, så har jag fått en ny design och en nystart efter sommaren. Välkommen in och titta. Mvh Mathilde

Svar: Vad kul :D Ja jag följer dig fortfarande. Ska kika in :)
Adela Dimerius

Kommentera här: