Så är det när man bor med 2 pojkar

Kommer hem efter en härlig helg hos pojken och då möts jag av världens snusk i köket och vardagsrummet. Disken ser ut som ett höghus, fett överallt på spisen och någon som har ätit har inte torkat efter sig på båda borden. Skrev såklart ett meddelande till gruppen på what's app. En av killarna blev jätte irriterad att jag klagade och skrev att det är okej om det händer ibland att huset är en röra.

Fan blev så lack, grejen är att om inte jag och Iris skulle ha varit hemma alls så skulle huset se ut sådär varje dag. Tro mig jag vet, för nästan varje dag städar jag efter någon annan. Alltid någon som inte torkar efter sig och som jag sedan passar på att torka efter när jag t.ex. lagar min mat. Eller t.ex. diskmaskinen, som fyller och tömmer konstant hela tiden. 

Men jag skrev det inte så klart för vill inte göra en stor grej av det hela. Har gjort det dock en gång förut och då fick jag bara skit tillbaka och folk som försvarade sig att "näe!", de lämnar minsann aldrig en röra efter sig.

Puh... Näe orkar inte bry mig längre. Ska nu jobba klart med ett projekt och njuta av att det bara är den här veckan kvar och sen är det LOV I 3 VECKOR :))))

Älskar er <3

 
 
 

Kommentera här: