Redo för runda 2!

Godmorgon!

Jag vaknade upp med ett stort leende imorse, jag har nämligen bestämt mig för att starta med runda 2 och gå ner de sista kilona för att nå min dröm vikt. Just nu väger jag 73 kilo och i början på året vägde jag 86 kg! HELT SJUKT! Har gått ner 13 kilo allt som allt, bara med hjälp av att äta rent och att träna. Jag är så otroligt stolt över mig själv!

Det bästa är när man hela tiden får kommentarer av sina vänner, speciellt de man inte träffat på ett tag, "gud vad du har blivit smal", "you are looking good" and so on, hihi. Det är faktiskt några stycken som har sagt, "men oj vad smal du är, gå inte ned mer i vikt nu, du kommer att bli för smal". Men sanningen är den att jag nu väger 73kg och min längd är 172cm så mitt BMI ligger på 24,8, vilken är 0,3 under övervikt gränsen. Men det här spelar inte så stor roll för mig faktiskt, jag ville bara visa er att fortfarande kan gå ned lite mer i vikt och att det fortfarande är "healthy". 
 
 
 
(Haha, I know har fula trosor på mig, men ville inte stå och ta kort i string trosor när jag visste att bilderna förmodligen kommer att läggas upp på nätet ;) )
 
Mitt kortsiktiga mål är att gå ned ca 8 kilo till, få bort fettet på magen, låren och rumpan. 
Mitt långsiktiga mål är att få en fast rumpa "SQUAATIIING!", få fina muskel linjer på magen och få fastare armar.

Är så excited! Ska göra mig iordning och sedan åka hem till min pojkvän och överraska honom (han vet inte att jag kommer) och sedan ska jag planera min nya diet. En ny kalender måste jag skapa också, ni vet den jag hade under min 8 veckors bikini diet, jepp precis en sån igen. Sen måste jag också skriva ner en shopping lista för maten jag ska köpa imorgon för kommande vecka. ÅH JAG LÄNGTAR! 

LET'S DO THIS!
 
1 Jasmin:

skriven

Bra jobbat!

2 Fanny Walhed:

skriven

SÅ duktigt :D

Svar: Tack :)
Adela Dimerius

3 Sandra Fors ~ Galen fotograf:

skriven

Wow, skitfin kropp tjejen!!

Svar: Tack :D
Adela Dimerius

4 Caroline - Fotograf & Mamma:

skriven

Duktigt!

5 johanna:

skriven

Vad duktig du är! :)

6 frubalken.blogg.se:

skriven

Kämpa på!

7 Nora:

skriven

Bra jobbat! Lycka till

8 Erica Seidlitz:

skriven

Vilken grym förändring du har gjort! :D
Håller själv på med samma resa som du, så jag vet hur det är med med och motgångar :)

Lycka till med de sista kilona för att nå ditt mål! :D

Svar: Tack! :)
Vad kul att du också är med om samma resa. Ska kika in i din blogg lite oftare, kan kanske motivera varandra :)

Kram
Adela Dimerius

9 Dixi Wonderland:

skriven

Du ska aldrig räkna ut ditt BMI efter de tabellerna som finns på nätet då de ej kan separera muskler/fett osv. Men väldigt duktigt av dig :)

Svar: Tack!
I know :) Jag bryr mig inte så mycket om BMI:t, gjorde det mest i början då jag var mer överviktig. Men så fort jag kom till BMI 25 så slutade jag titta. Nu går jag mer efter spegeln och centimeter mått :)
Adela Dimerius

10 irma:

skriven

Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga höstuppsättningar och nya trender!

Välkommen!

11 Matilda Danielsson:

skriven

Vad duktig du är, inspirerande!! Keep going! Håller på dig.

Svar: Thanks :D:D
Adela Dimerius

12 Elin T Foto:

skriven

Gud va duktigt du är. Grymt jobbat!

Svar: Tack snälla :)
Adela Dimerius

13 fru josefine:

skriven

Vad duktig du är!

Svar: Tack :)
Adela Dimerius

Kommentera här: