Ny design inom kort

Oh vad glad jag är nu när jag äntligen ska få en ny design på bloggen. Web designern var här i morse och det gick så himla bra, han är super duktig och vet hur det ska se ut. Bloggen kommer att bli super duper fin! Så nu är gäller det bara att hålla sig till slutet av november då min photoshoot ska göras och när det är klart så kommer den nya designen att läggas upp. Spännande va? ;)

Måste berätta att min älskling kom hem till mig igår kväll och gissa vad han hade med sig till mig? ... MINA NYA HÅRPRODUKTER! Wiho! Nu måste jag bara vänta tills nästa tvätt och pröva på :)

Vad ska ni hitta på idag? Själv ska jag bara ta det lugnt med pojken, titta på en film och så. Sen ikväll ska vi till en kompis och titta på en fotbollsmatch, Ajax spelar mot twente. 
 
Hoppas ni får en fin lördag <3
 
 


Kommentera här: