Lång torsdag

Hallo!

Försov mig imorse, skulle egentligen ha gått upp kl 7 men vaknade upp lite innan 10. Min lektion började 10.20 så fick rusa upp och slänga på mig kläderna och kasta på mig sminket, haha. Har inte stressat såhär på väääldigt länge. Men jag kom fram i god tid iaf. No worries.

Torsdagar för mig är de dagar då jag har mest att göra, skola hela dagen och sen ska jag hinna träna på kvällen också. Men som tur är går det fort när man har mycket att göra.

Idag är jag också på dag 2 av dieten, tycker att det har gått ganska bra hittills med maten och så, har inte känt hunger och har inte heller blivit äcklad av maten jag äter. Har iofs inte samma mat schema som förra dieten, anpassade den nya lite efter vad jag tycker om att äta. Men att äta 6 gånger om dagen och att dricka 3 liter vatten per dag gäller fortfarande. Hm, nu när jag skriver det här ska jag klunka i mig 2 glas vatten och det borde ni också göra! Vatten mår man bra av!

 
 / Banana pancaces. 2 ägg och 1 mosad banan.

Kommentera här: