I tried it and made it! Caesar wraps

Hej!

Ni kommer ihåg att jag skrev att jag hade käkat den ur goda Caesar wrapen för några dagar sen?
Ikväll försökte jag mig på att göra egna sådana! Och... JAG LYCKADES! Smakade exakt likadant som de riktiga. Den enda skillnaden var att mina wraps var mycket mindre, de köper nog in speciella mycket större wraps som man inte kan köpa här i vanlig mat butik, men men, det gör ingenting för det blev ändå super goda mini wraps!

Här har ni ingredienserna:

*Kokt ägg
*Gurka
*Rökt kyckling filé
*Roman sallad
*Stekta bacon bitar
*Rödlök
*Parmesanost
*Krutonger
*Caesar dressing

Blanda allt i en skål, fyll wrapsen och stäng till dem ordentligt. Lägg sedan på dem på grillen i några sekunder så att wrapen blir lite krispig.

Smaklig måltid!

 
 
1 Anonym:

skriven

Det lär himla gott! :)

Kommentera här: