Glömde det viktigaste av allt...

Godmorgon!

Hoppas att ni har sussat gott, det har iaf jag :) Idag är det en härlig dag för att jag är... LEDIG! Wiho!
Men det betyder inte att jag kan ligga och dega framför tvn hela dagen. Har massa plugg som måste hinnas göras innan lovet är slut, har nämligen gjort en egen liten planering för dessa 3 veckor om hur mycket jag måste göra varje dag. Men har bestämt mig att hinna klart med allt innan middagen och sen på kvällen göra saker som jag tycker är kul.
 
Blev så irriterad och arg på mig själv igår, haha. Jag åkte nämligen hem till min pojkvän igår och gissa vad jag glömde att packa ned. Hade med mig allt förutom... VÅGEN! Ahhh, vad irriterad jag blir när jag tänker på det. Men jag är ju busy med att gå ned i vikt och då väger jag mig varje morgon för att se hur det går, och nu kommer jag inte att kunna se det. Nu vet jag ju inte om det går bra eller inte. Pratade dock lite med min pojkvän och han sade att det kanske skulle vara kul att inte väga sig enda tills jag kommer hem och sedan väga mig och se hur bra resultatet är. Hm, det kanske också skulle vara något. Men fortfarande, jag kan ju nu inte se om jag gör rätt eller fel...

Men det som räddar mig nu är mitt centimeter mått som jag, som tur nog, inte glömde att ta med.

Näe,nu ska jag sätta igång med pluggandet :)

Puss på er
 
 
1 Michaela:

skriven

Hej!
Halkade in på din blogg då jag googlade om amsterdam och jag kan säga redan nu att det här är min favorit blogg. är helt tokig i amsterdam! Hade min kärlek där men han lämnade mig för ett tag sen så har ingen koppling till amsterdam längre förutom alla mina vänner. men jag planerar reda på att åka tillbaka och hälsa på, vill gärna bo där en dag för de är ju en sån jädra vacker stad! :)
är de okej om jag frågar dig lite saker om hur de gick till då du flytta dit, sökte skola och alla papper med mera? du kan väl svara på min mejl? jag har lagt ner min blogg för den innehöll bara inlägg om min kärlek till honom.

Kram Michaela

Svar: Åh vad kul! :D Ja det är verkligen super vackert här, kommer nog aldrig att flytta härifrån :)
Jovisst kan jag svara på lite frågor, har dessvärre inte så mycket tid just nu så kanske inte kan svara på alla frågor. Titta gärna in under kategorin "Flytten till Amsterdam". Där står det om hur det var innan jag flyttade till Amsterdam, hoppas att du kan hitta svar där, kika även in i kategorin "frågor och svar".

Kram pårey :D
Adela Dimerius

2 Anonym:

skriven

Vart i Amsterdam bor du :)?

Svar: I bijlmer nära Ajax Arena :)
Adela Dimerius

Kommentera här: