Victoria Secret Fragrance mist

Jag vet inte om ni har testat någon av Victoria Secrets produkter, men jag bara dör för deras body sprays. Alla luktar ju helt underbart! Aldrig någonsin har jag hittat en body spray från något annat märke som luktar så gott som Victoria Secrets.

De här som ni ser på bilden nedanför är de som jag har hemma just nu och som jag flitigt sprayar varje dag, hehe. Min pappa var i USA för ett tag sen och självklart, precis som nästan alla tjejer, vars föräldrar ska åka till USA, frågar de dem om de kan hämta med sig dessa body sprays därifrån, så jag bad såklart även min pappa att köpa några body sprays från Victoria Secret och hämta med sig hem till mig, hihi. 


Ett tips till alla er som vill prova på dessa sprays eller vill köpa nya. Det finns nämligen en svensk hemsida på internet som säljer dem och för ett ganska bra pris, nämligen 119 kr! Nu behöver ni längre inte beställa från England eller vänta på när ni ska resa utomlands för att köpa deras body sprays. Bra va!? Här kan ni klicka för att komma in på Lykos hemsida för att beställa. 

Vilken är eran favorit?
 
 

Kommentera här: