Ny gele metod

Godmorgon!

Igår vart jag klar ganska sent med mina kunder, så gick och lade mig direkt för att jag skulle upp tidigt imorse för att få skjuts hem av min pojkväns pappa. Nu när jag har tjänat lite extra pengar så ska jag beställa hem lite nya nagel produkter, jag ska t.ex. köpa en ny pensel, ny fil och nytt gele. Jag tror att jag även ska sluta jobba med tippar och istället börja med gele form, alltså att jag förlänger den naturliga nageln med gele. Resultatet blir ju så mycket bättre och jag slipper all filning av tippar.

Är lite extra nervös idag eftersom att jag har en presentation, aaaaaah (jag vill inte face). Men det ska gå bra eftersom att det inte är några jätte avancerade saker jag ska prata om! Ni får alla önska mig lycka till!


Denna kvinna ville ha lite kortare naglar denna gång med rött glitter.

Alltid fint med fransk manikyr!
 
 
1 Den nakna sanningen om livet med kronisk smärta och Autism:

skriven

snyggt

Svar: tack :)
Adela Dimerius

Kommentera här: