Lyckad photoshoot!

Fan vad bra det gick idag på fotograferingen. Vart lite stelt i början men ju fler foton desto mer avslappnad blev jag!
Höll på i drygt 2 timmar, promenerade runt och försökte hitta bra platser att fotografera på :)

Ja Amsterdam är ju en väldigt populär stad att besöka så det var ganska mycket folk ute. Haha, det var kul att se hur folk typ flyttade på sig och stannade upp för att jag skulle fotograferas. Det var en grupp turister som stannade upp och så hörde jag en av dem säga; "This is serious, this is serious", hahaha. Sedan sa en annan; "yeah probably for a portfolio". Kul att man såg proffsig ut liksom. Det var även folk som stannade upp för att titta på när jag fotades, haha, så proffsigt måste det väl inte ha sett ut. Inte för att överdriva men de gjorde som att jag kände att jag var i toppmodel eller något sådant, hahaha.
 
Nej nu ska det prövas skor här, har beställt 2 par stövlar från Zalando som jag ska välja mellan. Det är samma modell fast 2 olika färger, svarta och bruna.

Puss på er <3
 
 

Kommentera här: