JAG SKA TILL DISNEYLAND PARIS!

ÅÅÅÅÅH! Jag har hållit mig ett ganska bra tag nu ifrån att berätta... Jag ska till disneyland paris! Redan nästa helg! 

Anledningen till att jag inte har berättat tidigare är för att jag inte har varit säker på om resan skulle bli av. Eftersom att jag bestämde att åka med mina klass kompisar så var det lite strul om hur vi skulle få tag på en bil och så. En av klass kompisarna som ska med hade fixat en bil av sin mamma, men igår berättade han att hans mamma hade ändrat sig och inte ville låna ut bilen till oss längre. Usch vilken panik vi fick, vi hade ju redan bokat hotellet och allting ju! 

Sen idag löste sig allting han hade nämligen frågat sin mormor och morfar om vi kunde låna deras bil och det gick bra sade de. Vilken lättnad!

Så nu mina kära vänner har vi köpt entre biljetterna och det är helt säkert att vi nästa helg åker till Disneyland Paris! LÄÄÄNGTAAAR!

<3 <3 <3
 
 
 
 
 
1 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Måttligt avis ;)

2 aina [fotoblogg]:

skriven

Åh vad roligt! :D

Svar: ja! :D
Adela Dimerius

3 Anonym:

skriven

åhh va roligt :D det är verkligen en dröm att åka dit !!!

Svar: Jo det har varit min i många år nu också! Mina föräldrar ville aldrig ta dit mig, men nu är jag vuxen nog och kan betala resan dit själv :D Happy happy!
Adela Dimerius

4 susanas.blogg.se:

skriven

åhh vad roligt! ni ska bila till paris då?? Hur långt tid tar det??

Svar: tog dit ca 6 timmar och tillbaka 4 :)
Adela Dimerius

5 Sofia:

skriven

Fan va kul :) Fett avvis! hur mycket kostar entre biljetter/hotell?

Svar: entren kostade 111 euro för 2 dagar/2 parker, hotellet 20 euro per natt :)
Adela Dimerius

6 susanas.blogg.se:

skriven

okeeyy. inte så långt då ju :)

Kommentera här: