Förstärkning av immunförsvaret!

Ni vet ju att jag var super sjuk förra veckan innan Disneyland? Efter dessa hemska dagar så har jag fått världens nojja för att bli sjuk igen. Alla går ju omkring nu och hostar och nyser, haha. Så jag typ undviker att gå nära människor, jobbigt va!? Nej men det var verkligen inte kul att vara så sjuk och jag gör vad som helst för att inte bli så sjuk igen.
 
Så idag efter skolan drog jag till affären och köpte värsta dunder kuren för mitt immunförsvar, här ska jag inte smittas inte, nej nej. Köpte även 500mg vitamin C tabletter som jag ska fortsätta att ta efter kuren. 

Vad ska ni hitta på ikväll? Själv ska jag städa upp lite här i rummet, det ser ut som att en bomb har fallit ned, haha. Sedan blir det lite plugg innan jag går och lägger mig.
 
Kram på er <3
 
 
 
 

Kommentera här: