2:a besöket idag

Godmorgon!

Idag är det fullt upp för mig. Klockan 10 ska jag till laser kliniken igen för andra gången för att ta bort håret under armarna och nedre delen av armarna. Längtar inte direkt till smärtan jag kommer att få uppleva igen, men det känns skönt att veta att jag är ett steg närmare att få bort håret för alltid. Tänk er vad skönt att aldrig behöva raka sig igen!
Håret redan nu har nästan försvunnit, men har märkt senaste 2 veckorna att det på vissa ställen har växt tillbaka. Men som sagt har bara hunnit göra en behandling.
 
Efter besöket där ska jag vidare hem till min pojkvän, ska göra naglar på min svärmor. Att göra gele naglar med tippar på henne har inte fungerat så bra eftersom att de hela tiden lossnar från hennes naglar, tycker att det är sjukt konstigt eftersom att det inte har hänt på någon annan förut. Hon måste väl ha lite annorlunda naglar då, kanske lite mer oljiga. Ikväll ska jag även hem till min vän och göra naglar på henne. Har nämnt tidigare att hon är frisör, så det blir fri klippning för mig i utbyte mot naglar på henne, smart va!?
 
Igår kom iallafall lite nya produkter som jag har beställt, ska nu också sluta med tippar helt och börja med formar istället. Här kommer en bild.
 
 
 
 

Kommentera här: