Decibel 2013

Hej alla! Hoppas ni mår bra!
 
Själv har jag så mycket att göra, proven är om 3 veckor och har så mycket jag måste lära mig, pff. Det är inte som förra året då vi hade terminerna uppdelade i 2 block, så då hade vi 2 prov för varje ämne och nu har vi bara 1!
 
Men nu lämnar vi de tråkiga nyheterna. Jag har en super duper härlig nyhet! Jag vägde mig nämligen imorse och det gjorde verkligen min dag eftersom att... JAG HAR KOMMIT UNDER 80 KG! Jag väger 79,8! Helt fantastiskt. Allt nyttigt ätande har verkligen visat resultat, 4,5 kilo... BORTA! Detta gör mig så motiverad att fortsätta framåt och kämpa på.
 
Kanske får en fin kropp till Decibel 2013 i augusti. Festivalen som jag alltid har velat gå på! På lördag släpps biljetterna och jag ska HA dem! Har också lyckats att få med en klasskompis och hans flickvän, hihi. Roligt eftersom att de aldrig har gått på en hardstyle fest förut. Helt sjukt ju, de är holländare men har aldrig gått på en hardstyle fest. Folk kommer ju från hela världen för att gå på de festerna här i Holland! Haha, känner mig som en missionär, får folk att tro på min "religion" ;)
 
Här kommer trailern till Decibel och... FAN VAD JAG LÄNGTAR!
 
 

Kommentera här: