Tävling - Vinn en egen domän!

Nu har ni chansen att vinna ett Webbdo Diamant konto i 1 år tillsammans med ett domännamn. Värde 1320 kr inkl.moms. Ett domännamn kan se ut såhär; www.tävling.nu, www.tävling.se. Perfekt för er som vill bli av med .blogg.se i er url! Tävlingen avslutas 2/2-2013
 
Det enda ni behöver göra är att:

1. Länka till tävligen på er blogg eller gilla min sida på facebook.
2. Sedan klickar ni på den oranga knappen under och kommenterar eventuellt länken till ert inlägg.

Anmäl dig till tävlingen



Till kunder så erbjuder Webbdo nu även webbhotell från 9 kr/mån med inkluderat domännamn!
 
 
1 Anonym:

skriven

Länker till facebook-sidan?

Svar: www.facebook.com/AdelasBlogg
Adela Dimerius

2 Marika Saarenpää:

skriven

Sv: Är nöjd som det är just nu =) Allt bra annars?

Svar: jora sj då?
Adela Dimerius

3 ida munther:

skriven

sv; jag har gillat bloggen på facebook och skickat in min tävlingsanmälan :) ha en fin dag!

4 Hanna W ❥:

skriven

sv: Tack så mycket :}

5 Annika:

skriven

SV: tack :)

6 kerstin:

skriven

klart

7 Sara Whitmore:

skriven

Jag är med :D

8 Kaye Lindborg:

skriven

Jag har gillat din sida på facebook och länkat din tävling!

Kram! <3

Kommentera här: