12 veckors diet startar idag

Ja som ni vet försökte jag för ca 2 månader sedan att starta en ny diet för att gå ned de sista kilona. Men det gick inte så bra eftersom att jag under den tiden hade 3 veckors lov och då var jag alla de veckorna hemma hos min pojkvän. Jag vet inte vad som händer men varje gång jag är hemma hos honom kan jag inte låta bli att också äta vad de äter, haha. Men nu ska det bli annorlunda, denna gång gör jag det på riktigt och denna gång ska jag göra det i 12 veckor!

Vill tipsa er vart jag får alla mealplans och tränings kalendrar (pilates). Jag får dem av en tjej som heter Cassey och hon driver denna fitness blogg; blogilates.com. Rekommenderar er att gå in där och kika in, hon har varit en sån stor inspirations källa för mig, utan henne hade jag aldrig gått ned 12 kilo under min 8 veckors bikini diet.

Ni som är nyfikna kan följa min resa via instagram: @mylifeinamsterdam

Startar dagen med stort glas vatten med citron i

Har även hunnit göra min egna 12 veckors kalender som jag ska sätta upp på dörren!
 


Kommentera här: