Vecka 3

Hej, här kommer en genomgång på hur vecka 3 har varit. Det vart föresenat 1 dag igen, haha. Kanske ska ta och skriva dessa inlägg på måndagar istället.
 
Hur som helst, startade vecka 3 med att väga mig och jag höll på att få världens panik och började nästan att gråta. Vågen visade att jag hade gått upp 2 kilo!!! Helt galen blev jag, hade jag hållit den här dieten i onödan? Men jag hade ju gjort allt som man skulle, hade ju hållit den perfekta dieten, hur kunde detta vara möjligt?
 
Så jag började googla för att försöka hitta vad det kunde vara för orsaker. Och jag bara kände en hel lättnad svämma över mig när jag läste att det vikt uppgången kunde bero på var mensen. Jag hade ju nämligen fått min mens precis samma dag. Läste att man kan öka upp till 5 kilo i vikt när man har sin mens. Men det är då inte fett man samlar på sig utan vatten och så fort mensen är över försvinner extra kilona, alltså man kissar ut vätskan. Puh! Dagen efter min mens kom jag tillbaka till normal vikten igen.
 
Nu är jag så himla taggad att börja med vecka 4, speciellt när jag har fått dessa resultat!
 
Resultaten för denna vecka:
  • Midja: 80 cm (-2)
  • Höfter: 101 cm (-1)
  • Lår: 67 cm (-1)
  • Armar: 30 (-1)
  • Vikt: 81,8 kg (-0,7)
*Numren inom parenteserna visar hur mycket jag har minskat sedan förra veckan
 
 
 

Kommentera här: