Vecka 2

Och här kommer den efterlängtade vecka 2 review. Återigen sorry för förseningen, var som sagt super trött igår!
 
Jag vill bara säga att jag är så stolt över mig själv, haha. Sorry, var bara tvungen att skriva det. Helt sjukt att jag har orkat med dieten i hela 2 veckor! Nu är det bara 6 veckor kvar tills det är klart. Ni tänker säkert, gud vad långt det är. Men det kommer att gå så snabbt ska ni se!
 
Iallafall. Vecka 2 har varit helt okej, det gick ganska snabbt tycker jag. Det var mest första veckan som verkligen kändes sådär eftersom att jag precis hade ändrat hela min kost och livsstil. Men nu ser jag det som ganska normalt. Har slutat tänka, oh vad gott det skulle vara med pizza eller oh vad jag skulle vilja trycka i mig godis.
 
Denna vecka började jag även med en detox kur. Så första dagarna var jag rätt seg och trött, även ganska febrig stor del av dagarna. Men nu är det borta, (detoxen fortsätter en vecka till).
 
Fram tills nu så är det mest vatten jag har förlorat, det är inte förens nu i vecka 3 som jag kommer att börja förlora fett. Är ni inte excited :D ? Det är jag iallafall! :)
 
Och här kommer resultaten:
 
  • Midja: 82 cm (-2)
  • Höfter: 102 cm (-2)
  • Lår: 68 cm (-1)
  • Armar: 31 cm (-1)
  • VIKT: 82,5 kg (-2,1)


 
 
1 Elvira:

skriven

Då så nu har vi veckans blogg att delta i! Vill du nå våra 200-600 unika besökare per dag?

Kommentera här: