Träna med någon ni känner!

Woho! Vilken dag! Trodde inte att det skulle gå så bra som det gick. Var super nervös inför engelska debatten, men allt gick ju gallant. Inga som helst problem.
 
Juste, ni vet att jag beställde nya e-cigarett smaker? Men de har fortfarande inte kommit, tyckte att det tog lite väl lång tid, även fast de kommer enda från England. Så jag skrev ett mail och undrade hur det egentligen gick med min beställning. De svarade att de var jätte ledsna att de inte har skickat iväg min order ännu. Det är två av smakerna som jag har beställt som inte de har fått in och för besväret kompenserar de mig med extra smaker! Och när de får in de jag har beställt skickar de dem igen. Härligt! Eftersom att en smak kostar runt 90 kronor, så this is  perfect ;)
 
Avslutade dagen med pilates. Tränade inne lår och rumpa idag. Haha, det är så härligt att jag har tvingat med mig min rums kompis att träna med mig. Hon ska träna med mig varje dag från och med nu. Men det är ju så mycket härligare att träna med andra än bara sig själv. Tips för alla! Försök att få med er kompisar eller familj när ni tränar, det gör en sån stor skillnad! Man pushar varandra hela tiden och allt blir mycket lättare! 
 


Skojja inte att det är ett tufft jobb att äga en e-cigarett. Man måste rensa och hålla på varje vecka för att inte förstöra e-cigaretten. Men det spelar ingen roll, gör vad som helst för att inte röka cancer pinnarna mer!!!
 
 

Kommentera här: