Min helg!

Heeeej alla!

Hoppas alla mår lika bra som jag idag! För det är äntligen heeeelg! Yes, yes, yes!
Hade en presentation imorse i ekonomi som gick super bra och nu känns det så skönt att det är avklarat. Denna helg ska vara min helg, är ensam hemma och min pojkvän kan också inte komma eftersom att hans bil är trasig och ska fixas denna helg. Lite tråkigt eftersom att jag saknar honom, men jag tror jag behöver denna ensamma helg för mig själv. 

Idag ska jag börja med att städa mitt rumt så det är fräscht och fint inför helgen, sedan ska jag köra lite pilates. Rumpa, lår, rygg och armar. Tränade nämligen inte igår eftersom att jag kände mig så himla trött och svag, ibland måste man helt enkelt lyssna på kroppen så jag skippade träningen. Men idag ska jag ta igen det minsann. Sedan blir det bubbel bad!

Önskar alla en härlig fredag!

1 Alan:

skriven

Jennifer Aniston helt naken - endast på GossipGuy.se

2 Sally:

skriven

Hej! Jag har en fråga. Jag ska med flytta utomlands snart (inom 2 månader) och plugga och jag undrar hur man packar ner hela sitt liv i en resväska? Hur tänkte du med packning? :)

Svar: Väldigt bra fråga, ska sätta mig ner och skriva ett inlägg om det nu :) Kika in snart igen!
Adela Dimerius

3 rememberthiis.blogg.se:

skriven

söt bild :)

Svar: tack :D
Adela Dimerius

Kommentera här: