1,2,3,4... 5! Par skor!

Haha, jag är galen, I know. Jag berättade ju att jag har varit på jakt efter skor. Och jag frågade även vilka jag skulle välja av de 2 sneakersen jag hittat. Men, grejen är att det fanns så många fina skor som jag ville ha. Så jag tänkte what the heck och beställde jag alla jag tyckte om, haha. 5 par skor blev det. Men det som är så bra är att jag det är fri frakt, både tur och retur och jag har 100 dagar på mig att pröva och känna om de sitter bra. 
 


Alla skorna har jag köpt från zalando.nl. Men det finns även en zalando.se, tror att de även där har dessa skor!
1 Thea Ottosson:

skriven

Vad kul det måste vara o bo i Amsterdam! :)

Svar: Ja det är helt underbart :)
Adela Dimerius

2 Karin Lygnersjö:

skriven

Snygga skor!
Jag har en veckans bloggtävling uppe på min blogg, hade vart jättekul om du ville vara med :)
Kram

3 Mathilda Schöfl:

skriven

Snygga skor!

Svar: Tack :)
Adela Dimerius

4 Ida Nilsson:

skriven

Snygga allihopa ju!

Kommentera här: