Tomt?

Vad konstigt det känns nu när nästan alla prov är över... Typ, vad ska jag göra nu? Har ju varit helt upptagen alla dagar med att plugga och nu behöver jag inte göra det. Får se fram emot helgen då jag ska ut och fira Robbins mormor, haha. Vi ska ut och äta på restaurang.

Nu får jag väl plugga klart det allra sista inför mitt prov i holländska som är på fredag och gå och lägga mig lite tidigare eftersom jag måste till doktorn imorgon bitti (jag skippade det i tisdags.. var för trött)....

Här lyser solen igen efter flera dagars regn ...

1 tereseflinth - fotoblogg:

skriven

hur är det?

2 Anonym:

skriven

Hej, jag har skickat ett mejl till dig.

Hälsningar Maria, [email protected] . :)

3 TJEJ PÅ 14 ÅR:

skriven

Jag är mitt i ett bloggbyte och behöver veta om du följer mig på Bloglovin. Gör du det? Om jag inte får något svar kommer jag tyvärr ta bort dig från Bloglovin. Om du me säkerhet vet att du redan svarat behöver du inte bry dig om kommentaren. Tacksam för svar!

Kommentera här: