Ändringar

Goodmornin' !

Har precis kommit hem igen efter att ha sovit över hemma hos min pojkvän inatt. Skulle egentligen ha kommit hem tidigare men det skedde en stor olycka på motorvägen imorse, så hela vägen var totalt avstängd i en timme. Min pojkväns pappa skulle då ha kört mig men han kom inte heller iväg till jobbet, så han väntade tills han kunde köra igen och då blev det den här tiden.

Har suttit nu lite snabbt och skrivit mitt mat schema till min nya diet som jag ska köra igång. Jag skulle ha börjat idag men jag tänkte efter lite och eftersom att det är min pojkväns födelsedag imorgon så skjuter jag upp starten tills på onsdag. Kommer ju att bli massa gott, gott imorgon och vill då inte sitta där och inte äta det, haha.

Nu ska jag dra på mig mina tränings kläder och köra ett pass pilates, det blir abs och cardio idag. Sen måste jag iväg till skolan, orkar inte haha, men jag måste eftersom att jag ska jobba med ett projekt.

Puss på er!

 
Fint väder till på onsdag säger de, och från onsdag startar den riktiga hösten med regn och kyla :(

Kommentera här: