Saknat bloggen

Hej alla!

Det var ett tag sen sist jag bloggade. Haha, som vanligt så försvinner jag alltid när det blir för fullt upp i livet och kommer alltid tillbaka när jag behöver skriva av mig. Kan aldrig bestämma mig riktigt om jag verkligen vill satsa på bloggen eller inte.

Men nu ska jag komma igång igen. Har nu verkligen hittat en kille som  ska göra min nya design och sedan ska jag förmodligen flytta från blogg.se till en annan portal. Förmodligen min egna. Man är ju så begränsad med designen här på blogg.se...

Men lite kort nu om vart jag står idag. Bor självklart fortfarande i Amsterdam i samma hus, går fortfarande på samma utbildning (international financial management). Är fortfarande tillsammans med min underbara pojkvän som köpte en splitter ny led 3D tv till mig på min födelsedag, hahah, sorry, var bara tvungen att skryta *kär*.

Livet flyter på som ni ser...

Önskar er en trevlig kväll!

 

Kommentera här: