Vecka 4

Är nästan sen 1 hel vecka med detta inlägg för att jag inte har haft tillgång till min dator. Men nu kommer det iallafall!
 
Vecka 4 gick otroligt bra. Vill säga att jag inte alls kände något söt sug eller typ pizza sug, vilket jag är otroligt glad över. Nu är det bara 4 veckor kvar av min 8 veckors bikini diet! 
 
Blev bara lite besviken på att mina cm inte har minskat denna vecka, har till och med ökat med 2 cm runt höfterna, men tror nog att jag bara var svullen. Har däremot minskat i kilo!
 
Denna vecka kunde jag också inte träna så mycket som jag skulle ha gjort eftersom att jag brände mig själv i solen, så träningen var lite förstörd. Men det ska jag ta igen i vecka 5!
 
Resultaten för denna vecka:
  • Midja: 80 cm
  • Höfter: 103 cm (+2)
  • Lår: 67 cm
  • Armar: 30 cm
  • Vikt: 80,9 kg (-0,9)
*Numren inom parenteserna visar hur mycket jag har minskat sedan förra veckan
 
(Den här bilden togs 2 dagar innan jag vägde mig sista dagen i vecka 4, därför är det +0,2 gram på bilden)
 
1 Hannah:

skriven

Hey, skall själv flytta till Nederländerna i höst och har lite frågor jag hoppas du kan hjälpa mig med!

1. Måste man teckna en sjukförsäkring i Nederländerna om man ej skall jobba och har en svensk sjukförsäkring?
2. Finns det något man bör tänka på i försäkring/pappersväg när man skall flytta? Tex, hur fungerar det med upphållstillstånd när man är svensk medborgare?

Hur löste du sånt här? Tacksam för svar och tack för en underhållande blogg :)

Kommentera här: