Tävling - Vinn en egen domän! - Avslutad

Nu ska jag utse en vinnare till tävlingen som avslutades idag. Det är otroligt många som har anmält sig så det blir svårt att välja ut någon. Men ska också titta igenom vilka som har följt reglerna, så har du gjort det har du en stor chans att vinna! 

Vinnaren kommer att kontaktas via email.

1 Bibi de Haas:

skriven

Hej!

Jag är från Amsterdam men bor i Sverige. :)
Är född där, kul att du har flyttat dit!
Hur blev det så att du hamnade där?
Och hur länge har du bott där. :)
Saknar du något från Sverige?
Jag saknar frikandeler och vissa affärer. ;)

Maila mig eller besök min blogg om du vill ha något tips! :)

2 linda:

skriven

haha vet inte hur man länkar något så är nog ute ur tävlingen va? :-$

3 Sanna:

skriven

Sv: har sett din kommentar nu eller svaret rättare sagt å jag har också lagt upp ett inlägg om dig! :) Kram!

4 Noomi:

skriven

Åh va synd att den e avslutad, såg inte tävlingen förens nu D:

Haft en trevlig helg? :D

Svar: Ja den har varit super. :) din då?
Adela Dimerius

5 Noomi:

skriven

SV: Den har varit bra. :D

Kommentera här: