Dansen löser mina problem

Usch vilken dag, haha. Sov bara 4 timmar, försov mig, kom sent till marknaden och sen tvingades jag nästan vara kvar längre än jag skulle. Ja, idag blev jag väldigt irriterad på en klasskamrat, denna person har väckt så mycket hat i mig så det inte finns. Men ska inte snacka för mycket eftersom att alla kan läsa min blogg...
 
Har iallafall fått svar från skolan om mitt kontrakt och nu är det så att läkaren inte kunde intyga att jag verkligen är allergisk mot färgen eftersom att jag inte har genomgått några medicinska tester. Så mina kära vänner jag kommer inte att flytta ut första december, utan det blir i slutet av januari då. Det värsta är att jag nu måste betala halva hyran för det nya huset för att kunna behålla det. Men jag löser nog det med ett deltidsjobb, har tittat runt lite och sett att de letar efter hur mycket folk som helst som kan tänka sig att jobba deltid.
 
Vart väldigt irriterad idag efter allt men det löste sig efter min danslektion. Har ju fortsatt med att dansa magdans här i Holland och känner verkligen hur positiv jag är efter varje lektion! Min lärare är verkligen inspirerande och har så mycket positiv energi i sig! :)
 
Nä nu ska jag decka i sängen, orkar knappt hålla ögonen öppna!
 
Jag och Alex, min granne :)
 
 
 
 
1 Josefin:

skriven

Coolt med maagdans

2 Tea[Foto]:

skriven

Bloglovinbyte? :)

3 Svea:

skriven

Helgens blogg har just dragit igång på bloggen! -Har du lust att vara med? :)

Ledsen om du inte gillar reklam kommentarer

4 Pu's kaffe:

skriven

Hej!
Besök gärna min kaffe blogg där jag skriver om bönor, bryggningsmetoder och mycket mer! :)

5 Fanny Börjesson:

skriven

Hej, jag har nyss startat upp min blogg igen, det vore superkul om du kikade in!

6 Clara Ringqvist:

skriven

Tack snälla du!

7 Mikaela:

skriven

Så fin bild :D

8 Michelle:

skriven

sv; förlåt för segt svar, men tack så jätte mycket! :)

9 Caroline Nilsson:

skriven

Hej! Just nu har jag en nyårstävling på min blogg där du har chansen att vinna ett hemligt Feelgood-paket, kika gärna in och var med! :)

Direktlänk: http://iamcarro.blogg.se/2012/december/tavling.html

10 Emma:

skriven

bloglovinbyte? ♥

11 Hannah:

skriven

Hey, jag undrar om du vet några hyfsat billiga gymkedjor i Nederländerna? Så som Sportlife, SATS, Friskis och Svettis i Sverige :) Tacksam för svar!

Svar: Hej Hannah :)
Ja det finns 2 bra, en som heter fitforfree och en annan som heter basicfit. Kostar 15.95 euro per månad :)
Adela Dimerius

Kommentera här: