Snart helt slutkörd

Hej hej :) Nu är jag väl tillbaka igen här, har ni saknat mig ;) ?

 

Igår hade jag ju min första tenta och den var såå läskig. Den var mycket svårare än vad jag hade förväntat mig. Jag hade ju pluggat som bara den och var rätt säker på allt men så när jag hade provet framför mig blev jag jätte förvirrad. Hoppas att jag iallafall får godkänt för jag orkar inte göra omprov!

 

Nu är det bara 4 dagar kvar till mitt nästa prov i marknadsföring och sen efter den kommer alla andra 3 prov titt tätt efter varandra, tisdag, onsdag och fredag. Ohh vad skönt det kommer att kännas när allt är över! Det är fan inte lätt att plugga här på högskola :( Men jag ska klara det! :)

 

 

 

 

1 tereseflinth - fotoblogg:

skriven

har du fotat den bilden? :)

2 alva:

skriven

Hej, jag har just nu en tävling på min blogg! Man kan vinna en stor länkning i 10 inlägg, hoppas du vill va med!!

http://hastalva.blogg.se/2012/may/nu-kor-vi-tavlingen.html

3 sheil -modeblogg med mode, skönhetstips, träning och massa mer!:

skriven

Nu är två vinnare av dagens blogg valda, gå in och kolla om du är en av dem och anmäl dig igen! :D

Ha en bra fredag annars kram!

4 Elin Andersson:

skriven

Hur gick det på tentan då? snygg bakgrund på bloggen, btw!

Kommentera här: