Skämmer bort mitt hår

Jag har sååån tur. Min pojkväns bästa kompis flickvän är nämligen frisör och detta innebär att hon kan gå till frisör butiker och köpa hår produkter till inköpspris, VA!? Jaaa, jag är super glad, nu kan jag köpa massor med dyra hår produkter till ett mycket billigare pris.

Pratade med henne idag och hon ska redan dit på måndag/tisdag och handla till sig själv, så då kommer hon även passa på att handla åt mig. Har bestämt mig för 3 produkter som jag ska ha.


1. Kis Argan Oil Power Serum 10ml
2. Orofluido Mask 250ml
3. Goldwell Kerasilk Shampoo Ultra Rich Care 250ml

Har länge velat prova dessa produkter, speciellt Argan Oil och nu är det äntligen dags! Mitt hår har också varit otroligt torrt på sista tiden så detta blir perfekt!

Är det någon av er som har provat någon av dessa produkter? Skriv då gärna hur de har fungerat på er!

Kommentera här: