Photoshoot på G!

Äntligen, äntligen! Ska designen göras om på min blogg. Har letat efter en bra webdesigner ganska länge nu och äntligen har jag hittat en! Vi har bokat ett möte på lördag, då ska vi sitta och prata lite om hur jag vill ha den nya designen. 

Men inte nog med det, har också haft kontakt med en fotograf som ska fotografera mig för min header. Jag har värsta super duper idén för hur headern ska vara! Det kommer att bli så grymt!

Hur som helst så måste jag försöka hitta en snygg outfit för fotograferingen :O. Hm, bilden kommer förmodligen att vara svartvit, så jag tänkte kanske köra svarta kläder med ett par färgglada skor. Så att det blir något på bilden som sticker ut.

Vi får se hur det blir, jag har i alla fall skapat en egen look på stylight. Om ni också vill skapa egna looks så är denna sida jätte bra att göra det på!

Vad tycker ni om min look? Vad behövs bytas ut tror ni?

 

Kommentera här: