Nya naglar, check!

Heej!

Var uppe till ganska sent imorse och gjorde mina naglar. Det här nya fiber gelet som jag nu använde är så jäkla bra! I vanliga fall när jag har gjort naglar på mig själv har det tagit upp till 6 timmar, sjukt länge va? Och denna gång tog det bara ca 3!! Halverat tiden liksom!

Det var också super lätt att jobba med, helt otrolig, allt jobb tills idag har varit tortyr,men nu vände det :) Nästa vecka ska jag hem till min pojkvän och då kommer jag garanterat att pröva på produkten på hans mamma. Måste se hur snabbt det går då. Förr när jag har haft kunder har det alltid tagit ca 2 timmar för mig att göra deras naglar, nu borde det väl gå på 1 timme!? Eller hur...

Nu ska jag smeta på lite inpackning i håret, plugga lite och sedan iväg och köpa lite gott inför imorgon. Imorgon kommer ju web designern på besök :D Wiho!

Puss alla!

 
1 Isabell Hedberg:

skriven

Supersnygga! :D

Kommentera här: