Ny fiber gel!

Hallloooo!!

Hur är det med er? Själv mår jag fin fint, har bara haft lite väl mycket att göra de senaste dagarna. Ni vet skolan och allt, tjejen här är ju en blivande revisor, haha. Så det är tuffa tider nu.

Har shoppat väldigt mycket nu den sista tiden, lite över min budget så får hålla mig lågt tills den 25:e, hehe. Idag kom även en annan sak jag har beställt, nämligen nya fiber gelet från magnetic (ni som inte vet, jag är en nagel teknolog). Det här gelet kom ut på marknaden för inte så länge sedan och det är väldigt speciellt eftersom den är 3 i 1. Hm, nu undrar ni säkert vad jag menar med det? Om vi säger såhär, ni vet säkert vad gele naglar, acryl naglar och glas fiber naglar är? Tänk er nu ett gele som har allt i ett! Hårdheten från gelet, styrkan av glas fiber och bearbetbarhet likt akryl, allt i ett!

När jag fick reda på om detta gele så kunde jag inte hålla mig, jag var bara tvungen att beställa. Dessutom var det dags för mina egna naglar att få en påfyllning. Kan inte hålla mig ska direkt pröva på produkten för att se hur den är!

Kramar!
 
 

Kommentera här: