Bästa inköpet 2013

Hej alla!

Hoppas att ni har haft en fin dag. 

Jag är otroligt nöjd över mitt köp av Halo's G6. Kan inte förklara hur bra den är, den förra elektriska cigaretten jag hade är ju bara skit. Nu slipper jag allt kladd och läckage om man säger så. Dessutom hade jag nu även beställt ett sample pack med smaker från Halo, det blev en variety pack med smakerna; Tribeca, Belgian Cocoa, Sub-zero, Turkish Tobacco, Malibu och Kringle's Curse.


Tribeca: Godaste av alla! Har rökt denna smak konstant sedan jag prövade den. Mild tobak smak med lite karamel smak som bakgrund. Bästa med denna smak är att det blir lite varmt på tungan när man inhalerar, så det gör smaken mycket godare.

Belgian Cocoa & Kringle's Curse: Tyckte inte om smakerna separat, Cocoan var för besk, det var inte riktig en söt choklad smak utan en mer besk och torr smak. Kringle's curse tyckte jag också inte om och det för att jag inte gillar att röka mint smaker. Så jag valde att blanda dessa två och vad fick jag då!? Jo, mint choklad. Super gott :)

Sub-zero: Denna smak är en menthol smak, valde att inte ens pröva den eftersom att jag då inte tycker om dessa smaker.

Turkish Tobacco: Den här va den äckligaste av alla, gick inte ens att ta ett tredje bloss för att den var så äcklig. Väldigt torr och besk och har ingen som helst söt smak i sig. Blääh säger jag...

Malibu: Jätte god tropisk smak med ananas, kokos och lite mint. Perfekt för en solig varm dag eftersom att munnen kyls ned lite när man röker den. Tror nog jag även kommer att röka denna smak vid speciella tillfällen så som fester och så. Lite mer exotisk smak :)

Jag rekommenderar starkt Halos produkter för de som vill sluta röka och pröva på en elektrisk cigarett. E-ciggen är av topp kvalitet och smakerna detsamma. Jag kan säga såhär; om ni har haft en annan e-cigg och andra smaker från andra märken, så kommer ni garanterat att aldrig gå tillbaka till dem när ni har provat Halo!

Klicka här för att komma till Halos hemsida.


 
 

/ En fin blå lampa lyser upp när man inhalerar

 
 

Kommentera här: