Mycket nu de senaste dagarna

Oj vad det känns som att det börjar bli för mycket nu. Har gått och lagt med sent och stigit upp super tidigt de senaste dagarna och varje dag är fullproppad med saker att göra, allt ska hinnas med. Imorse sa min kropp verkligen ifrån, kunde knappt komma upp ur sängen, allt bara snurrade i huvudet, haha. Usch det var verkligen hemskt, sov i bilen på väg hem och även fast jag egentligen bara hade 1 timme kvar till att börja göra mig iordning till skolan, valde jag att sova.  
 
Och nu har jag tänkt flera gånger, snart är det helg och då ska jag få sova ut. Nej nej! På lördag har jag ju photo shooten så även då måste jag upp super tidigt för att göra mig iordning. Inte förens tills på söndag kan jag äntligen sova långt. Men det kommer nog att gå snabbt.

Ja juste, igår gjorde jag ju naglar på min svärmor och min vän. Men men... Svärmorns naglar blev inte sådär super perfekta, så väljer att inte lägga upp bild på dem. Men lite förståeligt är det ju eftersom att det faktiskt var min första gång med former. Däremot blev min kompis naglar super fina, men glömde att ta kort på dem! Nästa gång glömmer jag inte, I promise :)

Näe nu ska jag ta och göra mina naglisar, måste ha nya och fräscha naglar till fotograferingen på lördag!

Var och promenerade för någon dag sedan och hittade denna gata. Hur coolt är inte det!
 

Kommentera här: