Lösning på problemet. Eller?

Ja som ni säkert vet så har vi hållit på och bråkat med ägaren till huset här för att hon inte ville ta hand om silver fisk problemet. Men nu är det löst, hoppas vi. Ja alltså hon gick med på att betala för att få bort fiskarna. Men hon vill nu endast betala för spray burkarna. Så det innebär att hon köper alla burkar men att vi måste spraya var 4:e vecka. Kul! Som att jag inte har andra viktigare saker för mig än att spraya väggar.
 
Idag tog jag i alla fall och sprejade om mitt rum igen. Direkt när jag hade sprayat kom det ut 2 silver fiskar och kröp runt, fyyy faaan. Alltså det är ju de vidrigaste krypen som finns. När jag skulle klämma en av dem med papper så hoppade den på mig! Jag höll på att dö, blev så jäkla rädd. Sedan försvann den in i mattan någonstans, men tror säkert den är död nu eftersom att den gick på giftet. 
 
 
Mitt vapen!
 
 
Rörigt...
 
 
Det är här dom brukar hänga, på den väggen. Det var också där ut de kom direkt efter att jag hade sprayat!

Kommentera här: