1 Kaffehörnan:

skriven

Till höger

2 Anonym:

skriven

rosa!
fin blogg, kika gärna in på min :)
http://beckaanilsson.blogg.se :)

3 Emma:

skriven

Båda var fina!

4 ELSA:

skriven

Jag tycker dom rosa! :D

5 LINN:

skriven

Vänster! :)

6 Karl:

skriven

Dom rosa såklart, hah (:

7 Ebba Bernbro:

skriven

Dom blommiga helt klart!!

8 Wilma:

skriven

Åh båda vart jättefina men gillar de till höger! :)

9 Mikaela:

skriven

Dom blommiga, jättefina! :)

10 Jennifer:

skriven

De rosa :) Vart hittar man dessa?

Svar: jag hittade dem på zalando.nl
men pröva zalando.se!
Adela Dimerius

11 Maolion:

skriven

Väldigt vårt väl men jag skulle nog välja de till vänster!

12 POOS:

skriven

Båda är fina men jag hade valt de blommiga :)

13 Esther:

skriven

Båda är fina! Men jag hade valt de till vänster. :)

14 M Y A W O R L D ♥ whatever you are, be a good one:

skriven

Dom blommiga! :D

15 Ellinor:

skriven

Härlig blogg!! :D

Svar: Tack :D
Adela Dimerius

16 Josefin:

skriven

Den till vänster! :D

Kommentera här: