Härlig dag

Hej alla!
 
Vilken härlig dag det har varit. Äntligen fick man ju lite tid med sin älskling som man inte har träffat på ca 2 veckor. Festivalen var väldigt kul, massa fina bilar och häftiga race. Vädret var lite sisådär, på morgon blåste det väldigt mycket, så det var väldigt kallt (platsen befann sig exakt vid havet). Sedan mitt på dagen blev det varmare fast solen kom och gick, det + blåsten gjorde så att man inte kände av solen så mycket. Så hej hallå här sitter jag med en bränd näsa, haha!
 
Jag tror jag även fick solsting eftersom att jag är helt död. Ska nu hoppa bums i säng, har ingen energi kvar alls. Vet att jag skulle skriva hur vecka 2 av min diet har varit, men jag lovar att göra det imorgon istället när jag har alla mina hjärnceller på plats igen ;)
 
Gonatt!
 

Kommentera här: