Kick start på dagen

Godmorgon!

Hoppas alla har sovit gott, det gjorde iallafall jag men vaknade upp med världens träningsvärk igen! Har knappt någon styrka kvar i armarna från gårdagens pilates träning. Men det är bara bra för gädd hänget ska fan i mig bort minsann!

Idag blir det plugg hela dagen, ligger lite efter eftersom att jag tidigare denna vecka inte har haft tid att plugga. Jag har nämligen målat om mitt rum och köpt lite nya möbler som jag har satt upp. Det tog sin lilla tid allt som allt. Kommer att lägga upp före och efter bilder så att ni får se hur mitt rum blev. Det är inte riktig klart än, måste dekorera lite mer och köpa nya gardiner. Har en sån lång lista på saker jag måste köpa,haha. Vet ej vad jag ska prioritera först. Vi får se :)

Kick startar dagen med min super nyttiga frukost. Havregrynsgröt med äpple, kanel och madel mjölk. Love it!

 

Kommentera här: