1:a laser behandligen idag

Tjoho!

För några veckor sedan köpte jag ett paket hos en laser klinik här nära Amsterdam. Jag vill nämligen få bort håren under armarna och nedre delen av armarna. Köpte ett paket för ett år, alltså det betyder att jag kan gå och göra behandlingar obegränsat i ett år, fast då bara på de 2 ställena på kroppen.

Så första behandligen gick jätte bra, fy vad ont det gjorde under armarna, till skillnad från nedre delen av armarna där det knappt kändes något! Nu måste jag vänta in 7 veckor då jag ska på mitt andra besök!
 
 
Blev också lite shopping efteråt. Handlade lite tröjor och ett par nya leggings. Lägger upp bilder lite senare! Stack också in i turk affärer och köpte turkiskt äppel te, mmmmm..... Och så köpte jag nötter! O snacka om att det är beroende framkallande! Satt efter att jag kommit hem och tittade på min serie, och jag bara gnagde och gnagde tills hela skålen var tom! Haha, här kommer bild bevis!

 
Nu blir det middag och sedan pluggish <3

Kommentera här: