Pannkakor med kanel glass och äpple

Morgning alla!
 
Kom precis hem igen från min pojkvän, valde att åka dit lördag morgon efter att vi fredag kväll hade bråkat lite, så ville liksom prata ut med honom face to face.
 
Men nu är jag tillbaka igen och vad har jag gjort de senaste dagarna? Ja, typ ingenting haha. Har mest hängt hemma hos honom och kollat film. Igår däremot gjorde vi super goda pannkakor, har nämligen sett på instagram ett recept från en pancake house restaurang här i Amsterdam, där de hade äpple, kanel glass och vispgrädde på pannkakan. Det såg super gott ut så var bara tvungen att prova, jag vet inte hur det är nu i Sverige men här säljer de kanel glass i mat affären :)

 
 
 Mina andra pannkakor gjorde jag med, nutella, kokos och banan. Super gott! Jag brukar alltid äta sånna här pannkakor när jag åker till Serbien på somrarna :)

 
 Så idag har jag lektioner från klockan 11.10 till ca 18. Valde igår att skippa skolan så idag får jag ta igen en lektion som jag skulle ha gått på igår. Sedan ikväll blir det lite mer plugg, har lite saker jag måste göra klart innan nästa vecka.
 
Och så är det ju bara 4 dagar kvar tills min photoshoot i Amsterdam! Kommer att bli super spännande, börjar bli lite sådär... Små nervös, hihi. 
 
 
Haha, hittade min pojkväns katt såhär igår. Trodde först hon hade dött, men hon låg visst bara och sov såhär. Snacka om obekvämt, hahah!
 
 
1 isabell:

skriven

Äntligen en blogg som inte är vit och vanlig å tråkig

2 TOVA:

skriven

hur är det att bo i Amsterdam? Det är en så sjukt mysig stad!:)

Svar: Det är sjukt mysigt! Älskar denna stad och folk otroligt mycket :)
Adela Dimerius

3 Jasmine:

skriven

Det ser gott ut!
Kram

4 Nikaia:

skriven

fan vad gott!

Kommentera här: