Fräscha naglar, denna gång mina egna!

Heeeej!
 
Haft en bra dag? Jag har hållit på och pysslat hela dagen men mina naglar, jepp, HELA dagen! Orkade inte stressa som jag brukar, utan satte datorn framför mig, satte på en bra serie och gjorde mina naglar i lugnt tempo. De skulle denna gång bli helt perfekta! Och det blev de! Helt underbara! Först planerade jag på att köra med french och vitt glitter på nagel plattan, men ångrade mig i sista stund och valde att prova på den andra gele polishen jag har köpt.

Och såhär blev resultatet, vad tycker ni!?

Före:

Efter:
 
Efteråt åkte jag till stan en snabbis för att köpa ett par skor till fotograferingen jag ska göra i slutet av månaden, spännande va!? Är ni inte nyfikna på att se vilka skor jag valde? Hm, får fundera på om jag ska lägga upp en bild eller inte ;)

Nu ska jag snart gå och lägga mig, för imorgon ska jag packa för att åka hem till Amsterdam igen. ÄNTLIGEN! Kommer kunna gå tillbaka till mitt vanliga liv igen :)

Kram på er <3
1 jennie pluggar i los angeles:

skriven

syyyggt:D

Svar: tackar :D
Adela Dimerius

2 Sofia:

skriven

Superfina naglar :)

Svar: tack :)
Adela Dimerius

3 Emelie T:

skriven

Vilken härlig färg! :D

Svar: eller hur :D
Adela Dimerius

4 MODELEINE:

skriven

Jättesnygga!!

Svar: tack :D
Adela Dimerius

Kommentera här: