Saknar dig redan syrran

Hej!
 
Hade verkligen inte tid att skriva imorse eftersom att jag försov mig och jag skulle hämta min syster med bilen utanför hennes hotell. Det var en super mysig dag, jag och syrran åkte in till stan och åkte med en liten båt kryssning genom kanalerna, shoppade, åt och sedan åkte vi hem till mig och fika. Det blev ingen Madame Tussauds denna gång eftersom att det inte fanns någon tid och vi tyckte att båten skulle vara roligare. Haha, min pojkvän och syrrans man gick runt på mässan, de hade tydligen skit kul, men jag garvar ihjäl mig när jag tänker på hur de två kommunicerade med varandra. Min syrras man kan nämligen inte prata engelska och han har värsta svenska/serbiska dialekten när han pratar, haha.
 
Kom nyss hem från att ha lämnat dem på flygplatsen. Är lite ledsen eftersom att jag känner att tiden har gått så snabbt, jag kommer att sakna dem oerhört mycket! Men de kommer väl och hälsar på igen i vår någon gång.
 
 
Lite bilder från båten :)
1 Fanny:

skriven

Tack så mycket detsamma!! :)

2 Moa:

skriven

Tack detsamma! :)

3 Michelle Osein:

skriven

så fina bilder!: D

4 Linda:

skriven

Okej då får jag göra det när jag kommer hem! ;) missuppfattade hehe..

5 Linn:

skriven

Söt blogg du har! Häftigt med Amsterdam. Hur varmt har ni där? :)

Svar: Tack så mycket :;) Nja det är runt 8 grader typ. Fast det blåser som bara den xD
Adela Dimerius

Kommentera här: