Ny design!

Äntligen är min nya design här, visst blev det fräschare? Gillar speciellt att jag nu kan lägga upp stora bilder på bloggen. Har också kontakt med en fotograf och jag ska boka tid hos han snart för att ta lite fina bilder ;) Skulle vara bra för då skulle jag lägga upp en finare header!

1 ☆Z I N J A☆:

skriven

väldigt fint!

Svar: Tack:)
Adela Dimerius

2 Josefin:

skriven

Va roligt! :)

3 Annster:

skriven

Har redan ett eget domän ;)

4 kerstin:

skriven

så nu har jag gjort det lycka till

5 emelie:

skriven

heej hur är det med dig? :)

Svar: Hej hej, det är bara bra. Hur är det med dig?
Adela Dimerius

6 Olympia Thurfjell:

skriven

Väldigt intressant blogg du har!
Kika gärna in hos mig.
Kram!

7 Cornelia:

skriven

Fin blogg! Kram

Svar: Tack :)
Adela Dimerius

Kommentera här: