Alla hjärtans dag

Godmorgon!

Idag är det alla hjärtans dag och jag längtar som fan eftersom att idag ska jag och min pojkvän även fira vår 2 års dag. Vår 2 års dag var den 11e, men vi kunde tyvärr inte fira den dagen pga hans jobb. Så ikväll ska vi laga en god middag tillsammans och mysa hela natten lång. Haha, jag har köpt lite roliga saker inför ikväll, 2 pennor som smakar och med dem kan man rita på varandra. Den andra saken är godis string, men det är väl klassiker? Alla har väl sett ett par sånna eller hur?

Vad ska ni hitta på ikväll? <3

1 Zofie Jashari - 18år & är förlovad med en 35åring:

skriven

Har skapat en blogg grupp på fb, var gärna med där och dela med dina inlägg, bjud även in bloggare, din vänner mm.
http://www.facebook.com/groups/505749429470981/?notif_t=group_r2j

Kram

2 svea ~ maviedesvea ★:

skriven

Glöm inte att jag har helgens blogg som finns uppe på min blogg, var gärna med! :D

Allt bra med dig annars?

3 Josefin:

skriven

Grattis! :)

4 Rebecca:

skriven

Hoppas ni fick en bra årsdag

5 Mive Molinaro:

skriven

Fin blogg :D
ha en bra dag!

Kommentera här: