Fortfarande febrig

Godmorgon!
 
Lade mig väldigt tidigt igår pga all feber,  även nu efter att ha sovit ett bra tag så är det lite kvar utav febern. Känner mig hängig och trött. Men jag ska vara stark och klara det här eftersom att jag vet att gifterna måste ut ur kroppen!
 
Om någon timme ska min klasskompis komma hem till mig och vi ska arbeta med ett projekt som ska vara klart på fredag. Imorgon ska jag även delta i en debatt i skolan som ska betyg sättas, nervös är jag! Hoppas även på att rödheten och svullnaden i ansiktet kommer att lägga sig så att jag inte står där helt katastrof, haha. Tacka gud för foundation!
 
Titta bara på hur röd jag är! De säger att om man blir röd på vissa ställen på kroppen under en detox kur betyder det att gifterna samlas där och i sin tur kommer ut därifrån. Usch...

Kommentera här: