Älskar resultaten!

Morgning alla!
 
Fan vad jag är glad idag. Mätte mig lite över allt på kroppen nyss och jag blev helt paff när jag insåg att jag har minskat 3 centimeter på vissa ställen. Helt sjukt ju! Jag blir så glad att jag nästan börjar gråta. Är så stolt över mig själv att jag har tagit mig i kragen och gjort det här. Det enda jag ångrar är att jag inte började tidigare. Men bättre sent än aldrig, eller hur!?
Imorgon kommer jag iallafall skriva ett inlägg på hur vecka 3 har varit, har varit lite upp och ned, så tror nog det blir intressant för er att läsa imorgon!
 
 
 
1 Amanda:

skriven

Välkomna på bloppis i min blogg! Massa fina grejer till riktigt grymma priser!
Nytt och begagnat! :)
Nu finns det även häst och ryttarutrustning, allt nytt från nerlagd butik för hästintresserade människor! :)

Vi ses!

Kommentera här: