Fullt upp

Hej alla läsare :)

Idag har jag fått mycket gjort. Jag har varit hos ungdomsmottagningen och fått nya recept, hämtat ut lite läkemedel. Besökt lite butiker och fy fan vad jag tycker synd om er här i Sverige! Det finns absolut ingenting fint att hitta i affärerna, allt ser ju likadant ut för sjutton! Amsterdam är värsta guldgruvan när det gäller mode och shopping. 

Möttes av den här söta imorse;


Efter det mötte jag upp min vän Sandie och vi gick och åt och sen drog vi hem till henne. Träffade min prinsessa Scala och log och gosade med henne!


Sandie och Scala i soffan,


Senare kom min kusin och hälsade på, vi käkade middag och pratade om allt möjligt. Nu ska jag sätta mig och försöka plugga management, vi får se hur det går eftersom jag är helt död nu :)


Ha en trevlig kväll! <3

1 Anonym:

skriven

Fina bilder :))))

Kommentera här: