Mycket plugg framför mig!

Hej!

Sorry att jag inte hann blogga igår, jag hade inte tillgång till en dator. Eller jo Robbins pappas, men jag orkade inte fråga om jag fick låna den. Igår var det askul att flyga! Alla mina vänner skulle också till Holland för att gå på Masters of harcore. Så vi hamnade på samma flygbuss och samma plan, vi var ca 25 styckna. Hade skit roligt med dem och kände nästa inte av min flygrädsla :D

Robbin hämtade mig på flygplatsen och så åkte vi hem till honom. Nu kom jag precis hem och ska förbereda mig för veckans alla tentor som kommer. Jag är så himla nervös, ärligt talat har jag inte pluggat så mycket som jag skulle haft. Vi får se hur det går...

Startar med den här feta boken accounting!
1 Anonym:

skriven

Superfina bilder du tog i stockholm! Du e sååååå söt! Lycka till på alla veckans tentor, håller tummarna! Kisses & hugs. Cmokici!

2 anna sis:

skriven

Det var jag som skrev, lillsyrran, glömde signa! Älskar dig, lycka till på tentorna! Jag var glad att träffa dig sist! Cmok! Love , din bigsis

3 Anonym:

skriven

Gde. SIS, lillsis. Allt ok? Neka te na Skype? Javi se, miss ya. Kiss , min prinsessa. Chock. Syrran

4 Anonym:

skriven

Gde si Adice? Javi mi se eller skicka en hälsning via skype så jag vet att allt e ok med dig! Kram, bigsis. Love. Cmok.

5 Lebanezza:

skriven

Ha en fortsatt trevlig lördag :)

Kommentera här: