Mamma bor med zigenare

Hej hej, allt bra med er?

Idag var jag med syrran och hälsade på mamma. Vi fikade, umgicks och senare kom Sandie förbi med prinsessan också. Vi hade en jätterolig dag för att vi satt och disskuterade mammas nya inneboenden som är JÄTTE konstiga. Det är fyra personer 2 vuxna och 2 barn som bor i mitt gamla rum, alltså bokstavligt BOR i mitt rum. De kommer bara ut när de ska på toa och laga mat eller gå någonstanns. Det kan ju fan inte vara nyttigt alltså :P

De hävdar att de är greker men de ser fan inte ut som det alltså. Ni vet sådana där som går runt med lappar på tågen eller de som sitter i stan vid sidan av vägen? Ah så ser de ut, typ fast dem här är ju fräschare och yngre.. Men vi satt och argumenterade för att de var zigenare och att de ljög om att de var riktiga greker, haha!

Iallafall, mamma fick världens panik när vi kom fram till att de kan ta över hennes lägenhet tillslut om inte hon skickar ut dem. Så det var liksom att snabbt komma på något för att få ut dem! Haha, ni skulle ha sett denna drama!

Ja där spenderade jag hela min dag, utan att ha hunnit plugga ett skit eller göra något annat vettigt som jag egentligen hade planerat. 

Men nu blir det sängen för mig, för imorgon ska jag upp tidigt och bege mig till flygplatsen. Ha det gott :)



Kicki ligger och myser vid sin bajslåda (tjockis) xD


Min mamma bara matar och matar den här kaninen, haha. Jag försöker förklara för henne att Kicki ÄR tjock och att hon måste banta. Men hon tycker då synd om Kicki och tror att Kicki ska hungra om man inte ger henne foder xD




Scala tigger om att få den stora bacon biten! Mamma gav Scala tillslut massor med bitar, haha typiskt mamma!
1 Julia Eriksson:

skriven

HÄRLIG hund!

2 Helena Palena:

skriven

Men snälla rara! Kicki är för fet. Jag har just nu nio kaniner. De vill äta hela tiden. Men man måste sätta stopp. Kaniner är växtätare och ska mest äta gräs och hö. De kan få en liten morot eller äppelbit då och då. That´s all! Hälsa mamma det.

3 Evelina:

skriven

Vilken fin vovve! Vad är det för ras?

4 Evelina:

skriven

Haha jag visste det! ;D eller ja, jag gissade på det.. Min pojkvän och jag har funderat på en sån.. men så jääkla mycket avelsfel tyvärr.. men det går väl inte att komma ifrån idag :P

Kommentera här: